100 000 korun (sto litrů! ) vyhozených oknem – chtete to zažít taky?

Jednou jsem jako SEO konzultant musel provozovateli oznámit, že jeho eshop je úplně na nic a že vyhodil sto tisíc komínem. Musel do toho dát dalších padesát, aby to k něčemu bylo a ztratil půl roku.

… a abych byl ještě přesnější, zrovna jsem tenkrát dokončil analýzu pro jiného majitele eshopu, který dopadl stejně.

Jeden majitel dal do „upgradu“ eshopu 20 000 Kč a dostal eshop snad ještě v horším stavu než to bylo postaru (protože hrozila okamžitá penalizace za nepovolené techniky).

Ten druhý vložil do vývoje sto tiscí a čekal profesionální práci, ale to co mu programátor předal, byl brutální paskvil.

Paskvil, kterému chyběla nejen základní optimalizace, ale nebyly dodrženy ty základní postupy, o kterých se píše na prvních stránkách příruček o tvorbě webových stránek

Oba majitelé za ty paskvily zaplatili nejen zálohu, ale plnou cenu. Vyhodili peníze.

Jak se tomu vyhnout? Jak uchránit investici ?

Jednoduše. Najměte si dobrého SEO konzultanta. Třeba mně. Upřesníme, co má dodavatel (programátor) dodat, v jaké formě. Sepíšeme smlouvu. Průběžně budu postup prací kontrolovat. Ověřím splnění všech funkcí před zaplacením. Funguje to jako takový stavební dozor, akorát nad eshopy a weby.

Ušetříme! Čas, peníze, nervy …