Eshopy: chcete po půl roce začínat znova pořádně, nebo se pustit rovnou do vydělávání?

Scénář je pokaždé stejný. Po půl roce přicházejí majitelé eshopů s tím, že jim něco nefunguje. Že nechodí objednávky, že nevydělávají. A já jim ukazuju, co je třeba spravit. A pak to terpvé začíná fungovat.

… někdy je to ještě horší! A to pokud majitel eshopu čeká příliš dlouho. Třeba rok. Rok to nefunguje a lidi pořád doufají, že se eshop sám rozjede. Nerozjede!

Je potřeba udělat změny. Mnohdy razantní. Nasadit postupy, které obchod zviditelní, dostanou do popředí vyhledávačů. Je nutné pochopit, jak to vše funguje. Jak to do sebe zapadá. Je třeba nechat si poradit, udělat analýzu, některé věci „překopat

Sami se to nenaučíte…
… ušlý zisk, ztracený čas a vysněné výdělky vám nikdo nedá…

Pokud vkládáte do eshopu investice, čekáte, že se co nevidět vrátí a pak přijdou vytoužené výsledky. To by chtěl každý. Většina lidé ale postupuje neefektivně. Říkají si, „zkusíme to“ pomalu. Pokud to půjde, tak přidáme. A tak to zkoušejí a čas běží.
Snaží se porozumět analytickým nástrojům. Zkoušejí PPC. Někdy Facebook. Do toho ještě obsluhují obchod a mají vlastně ještě i to „hlavní“ zaměstnání. A stále si myslí, že se to všechno naučí, doženou. Nikdy to tak ale nefunguje. 

Většina pak přichází a ptá se, jak vlastně ten Sklik funguje? Ono se to dá nějak vylepšit? My máme na eshopu něco špatně? A začínají znovu s profesionální pomocí. To co je nutné mát v pořádku při spuštění eshopu, najednou opravují až po půl roce. Mnoho času je promarněno, investice se zdaleka nevrátily. A možná, že už opravdu mohli i vydělávat … škoda …

Vydělávejte okamžitě!

Já nabízím profesionální pomoc začínajícím provozovatelům eshopů. Všechno se nastaví hned a správně, tak aby to fungovalo. Dostanete přesný postup, co podniknout. Neztratíte ani minutu…

Reference na moji činnost může vypadat třeba takto:

„Dobrý den pane Polášek, musím Vám napsat, protože jsme měli neuvěřitelný víkend co se návštěvnosti a počtu objednávek týká. Nevím, jestli prostě jen začíná sezóna, nebo se projevují všechny ty provedené změny včetně Vašeho nastavení Google Adwords kampaně.Chtěla jsem Vám strašně moc poděkovat a sdílet s Vámi naší radost.   Je to až neskutečné  “