Rozhodl jsem se změnit celou koncepci stránek. Žádné zbytečné kecy. Rovnou k věci, rovnou na konkrétní záležitosti a problémy. Dělám weby a internetový marketing. A dělám jej dobře! Srdcem, mozkem. S cílem, aby to pro zákatníka k něčemu bylo!
Eshopy: chcete po půl roce začínat znovu a pořádně, nebo se pustit rovnou do vydělávání?
Scénář je pokaždé stejný. Po půl roce přicházejí majitelé eshopů s tím, že jim něco nefunguje. Že nechodí objednávky, že nevydělávají. A já jim ukazuju, co je třeba spravit. A pak to terpve začíná fungovat. Čtěte…
100 000 korun (sto litrů! ) vyhozených oknem – chtete to zažít taky?
Jednou jsem jako SEO konzultant musel provozovateli oznámit, že jeho eshop je úplně na nic a že vyhodil sto tisíc komínem. Musel do toho dát dalších padesát, aby to k něčemu bylo a ztratil půl roku. Čtěte…
Nechali si udělat web od profi firmy
a já jim to na dalších 152 místech vylepšil 🙂
To není žádná sranda. Číslo jsem si samozřejmě vycucal z prstu, ale mnohdy se nestačím divit, co jsou firmy věnující se webu a SEO schopny vyprodukovat a co pak najdu a musím po nich ještě upravit. Čtěte…
Ještě lepší jsou weby od syna. On je na vysoké škole a dělá do IT 🙂
Pokud se ptáte, kdo dělá nejhorší weby obecně, pak to jsou všichni ti synovci, synové, sousedi a zeťové, kteří „dělají IT“ nebo třeba „správce sítě“. Ti vám udělají takový web, jaký „svět ještě neviděl“. Čtěte…
Svěřili jste web firmě která se o Vás nezajímá? Nebo chcete spolupracovat s tím, kdo je pro věc zapálený ?
No, fakt je ten, že firmy to berou klasicky na kšeft, takže prostě nemají čas ztrácet čas (se zákazníkem). Udělají mu web a adios. Už se neuvidíme. Ale to je škoda…
Čtěte…