Samotné www stránky nestačí

Velmi často se setkávám s firmami, které mají pěkné www stránky, ale po rychlé analýze se dá zjistit, že pořád ještě neplní svoji funkci na 100% a to z jednoduch0ho důvodu. Webmaster pro ně stránky vytvořil, ale o další souvislosti k propagaci stránek se nestará nebo o nich netuší.

Samotné firmy mnohdy netuší, že ještě pár důležitých akcí, může jejich stránky posunout mnohem dál. Existuje hned několik, na první pohled  “drobností”, které pomou stránkám být více viditelné.

Jaké otázky by si tedy mohli položit vlastníci stránek ?

  • Vedou na mé stránky nějaké zpětné odkazy ?
  • Jsou odkazy, které vedou na mé stránky relevantní a jsou vůbec k něčemu užitečné ?
  • Byly moje stránky někam zaregistrovány ?
  • Pokud byly stránky registrovány,  jsou odkazy z těchto webů užitečné, nebo se jedná například o neúčinnou registraci do katalogů?
  • Využívám nějaké další služby k propagaci mých stránek ?
  • Jakým způsobem je měřena statistika návštěvnosti stránek ?
  • Jak je analyzována statistika návštěvnosti ?
  • Které další služby zdarma mohou výrazně pomoci nejen při propagaci stránek, ale pro celkovou viditelnost na internetu  ?
  • Jak být informován, že se se stránkami neděje něco nekalého ? (phishing apod.)
  • Jak se dozvědět, jestli napž. Google nevyřadil stránky z vyhledávání a co dělat, když se tak stane ?
  • Jak o sobě dát Seznamu a Googlu vědět ?
  • Jak poskytnout vyhledávačům informaci o tom že se na stránkách něco změnilo ?
  • Jak ukázat vyhledávačům, které stránky jsou pro vás prioritní ?
  • Jak poznat, které věci vaše zákazníky zajímají ?
  • Jak poznat, jestli jsou návštěvníci náhodní, nebo je vaše stránky něčím zaujaly ?
  • Mám si za dobré umístění ve vyhledávání Googlu a Seznamu zaplatit ?
  • Kdy a za jakou internetovou reklamu se vyplatí platit ?
  • aj.